Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2008 16:37 - Ако някой ти каже,че след време любовта си отива...
Автор: dokato Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3085 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.12.2008 00:46


не не вярвай ела и питай мен!


Тъй като немога да ти се обадя нито дори да ти напиша смс,реших с тази песен на Ивана да ти покажа чуствата ми към теб.


Както тя пее"Ако утре заплачеш и поискаш от света да се скриеш,не забравяй,че аз ще съм до теб...."


Не се съмнявай в обичта ми към теб.Няма значение дали се чуваме или виждаме често,ти си в сърцето ми.


За огромно мое съжаление,клипът не песента Дъжд от рози,не иска да се вмъкне и да ти донесе посланието ми.


Но аз съм упорита и ще ти напиша текста



      "Ако някой ти каже,че след време любовта си отива,не не вярвай ела и питай мен!

       Ако някой ти каже,че днес се обича по-малко от вчера,не не вярвай,ела и питай мен!

       Обичам те както в първият ден,на целият свят ще разкажа,

       Обичам те,заклевам се,

       Обичам те,ще ти докажа!

        Стисни очи,преброй до три и нещо пожелай си,нещо искай!

        Стисни очи,не говори,аз вече зная твойте мисли.

        Стисни очи,усещаш ли сега над нас небето се разтваря

        Стисни очи,усещаш ли,дъжд от рози вали!Красиво е нали?

        Ако утре заплачеш и поискаш от света да се скриеш,не забравяй,че аз ще съм до теб!

       Ако утре се смееш и поискаш светът да прегърнеш,не забравяй,че аз ще съм до теб.

       Обичам те както в първият ден,на целият свят ще разкажа



Тагове:   отива,   каже,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dokato
Категория: Лични дневници
Прочетен: 263253
Постинги: 107
Коментари: 167
Гласове: 601
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930